Vevőinformáció

Érvényes: 2016. június 1-től

  Általános szerződési feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az „Ádám-Kert” Kft (továbbiakban: Ádám-Kert Kft.) által üzemeltetett www.adam-kert.hu weboldalon elérhető elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél
(a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit valamint a vásárlási útmutatót tartalmazza.

Szolgáltató adatai

Üzemeltető: „ÁDÁM-KERT” Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Telephely: 8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz. (Veszprém megye)
Cégjegyzék szám: 19-09-506799 Veszprém Megyei Bíróság Cégbírósága
Adószám: 12977093-2-19
EU Adószám: HU12977093
Bankszámlaszám: K&H Tapolca, 10201006-50202410

Ügyfélszolgálat

Levelezési cím: 8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz.
Áruda telefonszáma: +36 87 412 659

Árudánk nyitvatartási során állunk vevőink rendelkezésére.

E-mail: info@adam-kert.hu

Árudánk nyitvatartási idején kívül is várjuk vásárlóink megkeresését a fenti e-mail címünkre.

Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhely szolgáltató neve, címe: GYŐR.NET Internetszolgáltató Kft.
9024 Győr, Közép utca 16.
Tárhely szolgáltató telefonszáma +36 96/900 000
Tárhely szolgáltató email címe: ugyfelszolgalat@gyor.net
Adathálózati központ: Invitel Zrt – Budapest, Ilka utca 31.

Általános Feltételek, Szerződés létrejötte

Az Ádám-Kert Kft. a díszfaiskolai kis- és nagykereskedelem körébe tartozó termékeket forgalmaz telephelyi áruházon és webáruházon keresztül.

A szerződés nyelve: magyar

A webáruházban történő vásárlás elküldéséhez nem szükséges regisztráció.
A webáruház szolgáltatásainak jelentős része minden látogató által elérhető, azonban néhány szolgáltatás elérése regisztrációhoz kötött.

Az Ádám-Kert Kft. által üzemeltetett webáruházban a vásárlás e-mailben, telefonon vagy a webáruház rendszerén keresztül leadott megrendelés elküldésével lehetséges. A rendelés leadása után a vásárlóhoz e-mail útján érkezett értesítés tájékoztató jellegű és nem jelenti a rendelés Ádám-Kert Kft. általi visszaigazolását.

Az Ádám-Kert Kft. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Regisztráció

A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybe vétele.

A regisztrációhoz szükség van a Vásárló részéről egy valós e-mail címre.
A regisztráció során a kötelezően megadandó adatok: Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím, Jelszó

A regisztráció teljesüléséről a megadott e-mail címre automatikusan küldjük a visszaigazoló elektronikus levelet.
A megadott jelszó a webáruházban történő belépést követően bármikor megváltoztatható. Amennyiben elfelejtette a jelszavát, akkor a bejelentkezési képernyőn a „Elfelejtetted a jelszavadat?” linkre kattintva lekérdezheti a jelszavát. A regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatokat személyes információként kezeljük. A megrendelés optimális teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgáltató felé közvetítjük.

A regisztrációja törlését bármikor kezdeményezheti, az ügyfélszolgálatunkra (info@adam-kert.hu) elektronikus levélben küldött törlési kérelmével.

Információ a termékekről

A megvásárolni kívánt termék jellemzőit az adott termék adatlapján ismerheti meg. Cégünk mindent elkövet, hogy téves információk ne kerülhessenek fel az oldalra, azonban az ismertető leírás esetleges pontatlanságaiért, illetve a termék mellett látható képek valódiságáért nem vállalunk felelősséget. A termékoldalon található műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékspecifikációért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékképek helyenként csak illusztrációk.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, amelyek nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak forintban értendőek, és azok tartalmazzák az ÁFA-t. Amennyiben bármilyen okból téves ár jelenne meg a webáruházban, az áru elküldése előtt munkatársunk további egyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségei valamelyikén, továbbá az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.

A vásárlás menete

A webáruházban a elérhető termékeinket kategóriákba soroltuk a jobb áttekinthetőség miatt. A jobb oldali sávban található a „Termékkategória” lista, melynek elemeire kattintva megjelenik az adott kategóriában található alkategória illetve az adott kategóriába tartozó termékek listája.

Az adott termék képére, nevére kattintva megjelennek a termékhez tatozó részletes információk, illetve egyes esetben további képek megtekintésére is lehetőség van.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” feliratú gomb megnyomásával tudja a kosárba helyezni, amely nem jelenti a vásárlás befejezését.

A sikeres kosárműveletről tájékoztató felirat jelenik meg, illetve a jobb oldali sávban „megjelenik” a „Kosár”, mely tartalmazza a kiválasztott és kosárba rakott termékeket.

A kosár tartalmának változtatására a vásárlás folyamán lehetőség van a „Kosár megtekintése” feliratú gomb megnyomásával.

A megjelenített kosár oldalban lehetőség van a kosárba helyezett termékek darabszámának a változtatására illetve igény esetén a termék törlésére.

A vásárlás lezárására, azaz a megrendelésre a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jutunk el a fizetési oldalra.

A Pénztár oldalon megadhatjuk vagy módosíthatjuk a számlázási és szállítási adatokat, valamint megjegyzést írhatunk a rendelésünkhöz.

A vásárlás lezárása előtt meg kell adnunk a szállítási és fizetési módokat.

A megrendelés elküldése előtt lehetőség van az „Általános Szerződési Feltételek” elolvasására, a megrendelés csak az ÁSZF elfogadása esetén kerül rögzítésre és feldolgozásra.

Vásárlóinknak, jogszabályból eredő kötelezettségeinknek megfelelően, a megrendelés leadása után, perceken belül (de maximum 48 órán belül) e-mailes visszaigazolást küldünk a leadott rendelésről. Amennyiben vásárlás visszaigazolása nem érkezik meg, kérjük ügyfélszolgálatunkon jelezze az info@adam-kert.hu email címen.
Ha rendeléséről 48 órán belül nem kap visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Amennyiben a visszaigazolás alapján úgy tapasztalja, hogy megrendelését téves adatokkal küldte el, úgy kérjük, ezt minél előbb jelezze nekünk bármely elérhetőségünkön!

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékekből nem áll rendelkezésünkre elegendő mennyiség valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy a megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

Szállítási és fizetési módok, díjak:

A választható szállítási módok a következőek:

  • Személyes átvétel:
    A terméket árudánk telephelyén (8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz., térképet lásd az Elérhetőségek alatt) személyesen lehet átvenni.
  • Kiszállítás futárral:
    A terméket a GLS futárszolgálat segítségével az ön által megjelölt címre szállítjuk.
    (Termékeinket a GLS futárszolgálat szálltja házhoz.)

A választható fizetési módok a következőek:

  • Helyszíni (árudánkban) fizetés:
    Fizetéskor készpénzt és bankkártyát is lefogadunk. Számlát kifizetéskor állítunk ki.
  • Utánvétel:
    A megrendelt és átvett csomag díját a futárnak készpénzben kell megfizetni. A számlát a csomaggal együtt küldjük, ezt a csomagban keresse.
  • Bankkártyás fizetés:
    A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.
    A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
    A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
    A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni.
    Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
  • Közvetlen banki átutalás:
    Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként kérem tüntesse fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. A számlát a csomaggal együtt küldjük, ezt a csomagban keresse.

A szállítási díj csomagonként:

  • 25 kg alatt utánvétel esetén bruttó 1900Ft
  • 25 kg alatt bankkártyás fizetés esetén bruttó 1600 Ft
  • 25 kg felett utánvétel esetén bruttó 2900 Ft
  • 25 kg felett bankkártyás fizetés esetén bruttó 2600 Ft.

Házhoz szállítás esetén, kérjük, hogy a csomag átvételekor a futár jelenlétében minden esetben tételesen ellenőrizze a csomagban lévő termékek sértetlenségét és a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben a csomag sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.
Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Kiszállítási idő
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket – amennyiben az raktáron van – 1-3 napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

A szokásostól eltérő és többletköltséggel járó fuvarozási mód igénylése esetén az Ádám-Kert Kft. a fuvarozás többletköltségét nem köteles vállalni.

Szavatosság

A  szavatosság kérdéseit a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V.  és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályozza. E törvény és rendelet alapján az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt (a továbbiakban: szavatossági igény) vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt (a továbbiakban: jótállási igény) érvényesít.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha vállalkozásunk a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének módjára.

A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.

Ha vállalkozásunk a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha vállalkozásunk a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. Vállalkozásunk törekszik arra, hogy 15 napon belül kijavítsa vagy kicserélje a terméket. A termék átvételekor vállalkozásunk elismervényt állít ki a fogyasztó részére, a jogszabályban előírt adatokkal.

Az Ádám-Kert Kft. 2 éves szavatossági időt biztosít a webáruházában megvásárolt termékekre. A szavatossági kötelezettség abban az esetben érvényesíthető cégünkkel szemben, amennyiben bizonyíthatóan a termék a vásárlás időpontjában nem felelt meg a jogszabályban vagy a szerződésben rögzített tulajdonságoknak. Amennyiben a hiba már a vásárlás időpontjában bizonyíthatóan ismert volt a vásárló számára, a szavatosság nem érvényesíthető cégünkkel szemben. A bizonyítás terhe 6 hónapig vállalkozásunkat, azt követően a vásárlót terheli.

A szavatosság a megrendelés beazonosítása után (megrendelési azonosító, számla szám) érvényesíthető. Amennyiben a szavatosság kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn, amennyiben a termék javítható. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági igényét jelezheti bármely elérhetőségünkön.

Termékszavatosság a forgalmazóval és a gyártóval szemben is érvényesíthető. Amennyiben a gyártóval szemben kívánja a vásárló érvényesíteni a termékszavatosságot, akkor a gyártótól a termék cseréjét vagy javítását kérheti.

A szavatossági jogok sorrendje

A vevőt “az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján ötféle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Az új Ptk. is tartalmazza azt a szabályt, miszerint jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A törvény rögzíti, hogy a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.”(link:http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/151#A%20szavatoss%C3%A1gi%20jogok%20sorrendje, letöltés ideje: 2017.08.01.)

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (vállalkozásunk címén). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. Jótállás (Garancia)

Az Ádám-Kert Kft. a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre 1 év jótállást vállal, kivéve, ha a gyártó 1 évtől hosszabb jótállási időt határoz meg. A jótállás a megrendelés beazonosítása után (megrendelési azonosító, számla szám, jogszabály által meghatározott esetekben jótállási jegy) érvényesíthető. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét vagy javítását.. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn, amennyiben a termék javítható. A termék kijavítását a forgalmazó maga is elvégezheti, illetve mással is elvégeztetheti (a terméket kijavíttathatja). Lehetőség van a termék vásárlásától való elállásra,  az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére, sem a javítására nincs lehetőség. Jótállás csak abban az esetben érvényesíthető, ha a terméket a fogyasztó rendeltetésének megfelelően használta. Ha a meghibásodás a vásárlást követő 3 napon belül következik be, vállalkozásunk a terméket köteles kicserélni.

A megvásárolt termékekre vonatkozó jótállási igényét jelezheti bármely elérhetőségünkön.

Jótállási jegy

Vállalkozásunk a 10.000. Ft eladási ár feletti értékű kertészeti szerszámok vásárlása esetén jótállási jegyet ad át a vásárló részére. Jótállási igény a jótállási jegy vagy a nyugta birtokában érvényesíthető, ezért azt a vásárlónak meg kell őriznie, pótlásra nincs lehetőség. A  jótállási jegyen feltüntetjük a vállalkozás és a megvásárolt termék adatait, a vásárlás dátumát. A jótállási idő a termék átadásának napjától számítandó. Jótállási igényt a termék tulajdonosa érvényesíthet.

Elállás a vásárlástól

Vásárló a szerződéstől 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a vásárlástól számított 14  naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a következő feltételekkel:

Az elállási jog a termék átvételének napjától lép életbe. Elegendő, ha a vevő az átvételt követő 14. munkanapon e-mailben, írásban, telefonon vagy személyesen jelzi az elállási szándékát.

Az elállási jog a házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel vásárolt termékekre egyaránt vonatkozik.

Az elállás jogát a fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállás jogát a fogyasztó gyakorolhatja a nyilatkozat-minta honlapról való letöltésével és kitöltésével. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot 14 napon belül visszaküldeni részünkre.

Az elállás joga a webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a vevő bontatlan, bontott, vagy csomagolás nélkül visszajuttat az címünkre. Amennyiben a termék a nem rendeltetésszerű használat következményeként sérült, úgy az Ádám-Kert Kft. követelheti a vevőtől az ebből adódó károk megtérítését.

A vásárlástól való elállás szándékát a vevő e-mailben, telefonon, vagy személyesen jelentheti be az info@adam-kert.hu e-mail címen, vagy bármely elérhetőségünkön, illetve személyesen árudánkban.

Elállás esetén a termék az Ádám-Kert Kft. címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen: Ádám-Kert Kft. 8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz. A termékkel együtt a beazonosítás céljából a számla másolatát is kérjük mellékelni.

Elállás esetén a vásárlót csak a termék visszaküldésének költsége terheli.

A 14 napon belül visszaküldött termék vételárát és a kiszállítás költségének értékét az Ádám-Kert Kft. haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fizetés módjával megegyező módon..

EU Online Vitarendezési platform – Online Dispute Resolution (ODR) – European Commission official website

 Elállási nyilatkozat letöltése

Panaszkezelés

Panaszával bármely elérhetőségünkön felkereshet minket. Ügyfélszolgálatunkat az info@adam-kert.hu e-mail címen érheti el. Az Ádám-Kert Kft. a megjelölt elérhetőségeken beérkezett kérdésekre 2 munkanapon belül válaszol.

Személyes adatok kezelése és védelme

Az adatkezelés jogalapja

Az Ön személyes adatainak védelme az Ádám-Kert Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú.
Az Ádám-Kert Kft. általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Vásárló önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.
A hozzájárulást a vásárló az egyes adatkezelések tekintetében a weblap használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Az adatkezelés célja

Az Ádám Kert Kft. vásárlók személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik félnek nem adja tovább, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Ádám Kert Kft. alvállalkozójaként tevékenykedik (pl. fuvarozó). Az Ön által megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük. Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Az Ádám-Kert Kft. az adatokat csakis az alábbi céllal használja fel:

  • Érdeklődések kezelésére, visszajelzésére, kapcsolatfelvételre (e-mailben, telefonon, postai úton, személyesen)
  • Megrendelés, vásárlás kezelésére, teljesítésére, visszajelzésére (e-mailben, telefonon, postai úton, futárral, személyesen)
  • Egyéb vonatkozó információ eljuttatása céljából az Ön részére
  • Saját piacelemzési célokra

Adatfeldolgozók megnevezése:

A megadott személyes adatok kezelését az Ádám-Kert Kft. (8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz) végzi. Az adatok kezelésére az Ádám-Kert Kft. ügyvezető igazgatója és az áruda vezetője jogosult. Személyes adatai tárolásáról tájékoztatást kérhet bármely elérhetőségünkön.

Az adatkezelés időtartama

Az adatokat addig őrizzük meg, amíg az Ádám-Kert Kft. jogutód nélkül meg nem szűnik, vagy amíg azok törlését Ön nem kéri.

Az adatkezelésben érintettek jogai

A vásárló bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Ádám-Kert Kft. által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, valamint bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon. Ádám-Kert Kft. a vásárló kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, valamint arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Ádám-Kert Kft. a vásárló kérelmének benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.
A vásárló bármikor jogosult kérni adatainak törlését a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ádám-Kert Kft. a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli jogszabályok) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat az Ádám-Kert Kft. a jogszabályban meghatározott, szükséges időtartamig megőrzi.

A vásárló a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja: 8286 Gyulakeszi, Jókai u. 279/4 hrsz., telefon: +36 87 412 659, +36 30 226 8836, e-mail: info@adam-kert.hu.

A vásárló bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, észrevétellel az Ádám-Kert Kft. munkatársához fordulhat a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Továbbá a vásárló kérheti adatainak zárolását. Ádám-Kert Kft. zárolja a vásárló személyes adatait, ha a vásárló ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a vásárló jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről a vásárlót, valamint mindazokat az érintetteket értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Ez az értesítés mellőzhető, ha az az adatkezelés céljára való tekintettel a vásárló jogos érdekét nem sérti.
Ha Ádám-Kert Kft. a vásárló helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti vagy nem tudja teljesíteni, akkor a kérelem kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban közli a vásárlóval a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.
Továbbá a vásárló tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Ádám-Kert Kft. a tiltakozást a kérelem beérkezésétől számított lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottságát érintően döntést hoz, és a döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Az adatok módosítása, helyesbítése, zárolása, törlése

Ha bármely adata megváltozna, kérjük, közölje velünk elérhetőségink egyikén.
Adatait ön is módosíthatja belépés után a jobb felső sarokban található “Belépés/Fiók” linkre kattintva.
Ha regisztráció, vagy rendelés során téves adatot adott meg, és azt szeretné helyesbíteni, kérjük, hogy elérhetőségeink egyikén azt jelezze felénk.
Ha kért, de későbbiekben nem szeretne marketing információt kapni tőlünk, kérjük, elérhetőségink egyikén jelezze nekünk.
Amennyiben adatait rendszerünkből véglegesen szeretné törölni, vagy szeretné zároltatni, úgy igényét elérhetőségink egyikén jelezze nekünk.

Jogorvoslati lehetőségek:

A vásárló az 2011. évi CXII. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.), www.naih.hu fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.

Termékszavatosság

Termékszavatosság iránti igényét a fogyasztó abban az esetben érvényesítheti, ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igény – a forgalmazóval szemben – a gyártástól számított 2 éven belül érvényesíthető. Termékszavatossági igény esetén a termék hibáját a fogyasztónak kell bizonyítania.

A fogyasztó panaszával az illetékes a területileg illetékes járási hivatalhoz (Veszprém Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály) fordulhat. A fogyasztó és az Ádám-Kert Kft. közötti, a termék minőségére, biztonságosságára, a szerződés megkötésére és teljesítésére vonatkozó vita esetén a békéltető testület illetékes. Az Ádám-Kert Kft. köteles együttműködni a békéltető testülettel.

Üzletünk vonatkozásában illetékes békéltető testület neve, elérhetősége:

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu